٢٠٠٨/٠٢/٢٢



هناك ١٥ تعليقًا:

Che Ahmad يقول...

مش عارف والله
انا معرفش توجهاته اوى يعني
بس معتقدش هتفرق كتير
السياسة لعبة خطرة ومش دايما اللى بنشوفه من اول مرة بيكون الحقيقة

تشي

قليل من التفكير يقول...

أعتقد أنه مش عشان أصوله اسلامية .. هتكون علاقاته كويسه مع العالم الاسلامي أو أنه مثلا هيحاول يمنع التمييز ضد المسلمين هناك

yomna يقول...

che
عندك حق فعلا بس الراجل من الكلام اللي بيقوله في البرنامج الانتخابي بتاعه شكله راجل محترم فعلا... وربنا يسترها علينا من بوش بوش ومن اللي بعده ويجعل كلامنا خفيف عليهم

yomna يقول...

قليل من التفكير

فعلا مش عشان اصوله اسلامية يبقى حد كويس... بس البرنامج الانتخابي بتاعه بيضمن حقوق المسلمين وكمان كلامه كله بيقول انه احسن المرشحين... يعني انت عاوز هيلاري ولا بلوة من البلاوي الجمهوريين دول هما اللي يمسكوا امريكا... برامجهم مؤيدة لحرب العراق عكس اوباما وده اللي مخليني متفائلة بيه خير... وبعدين انت عارف ان الامريكان دول طالما بيقولوا حاجة في البرنامج الانتخابي بتاعهم بينفذوه...دي مش انتخابات مجلس الشعب بتاعنا ولا ايه؟

kafrawy يقول...

فليذهبوا جميعا الى الجحيم

راكبين هورس

درجن

درجن

khobayb يقول...

بالتأكيد - نظريا - هو أقرب المرشحين إلينا ..

لكن استقراء الواقع يدعوني إلى الاعتقاد أنه لن ينال ترشيح الحزب الديمقراطي ، أو على الأقل لن يفوز في انتخابات الرئاسة

تأثير اللوبي اليهودي كبير ..

عموما ، إذا كان لي الاختيار بينهم فسأختاره ..

ويبقى أن : الكفر ملة واحدة

Bongo يقول...

السلام عليكم

مدونة لذيذة
دي اول زيارة لمدونتك و ان شاء الله مش الأخيرة

تحياتي

ღϠ₡ღأمير الهدوءღϠ₡ღ يقول...

طبعا هو افضل واحد كاظاهريا

منعرفش بقى باطنيا

ومنعرفش الغيب

:)

صوت من مصر يقول...

بجد من امنياتى ان الراجل ده يحكم امريكا لانه هيكون فى حريه اكتر او من احساسى انه بصراحه هيكون مع العرب

شريف طلال يقول...

واللهى أنا شايف انها مش هتفرق
و ان السياسه الامريكيه محدده من قبل جهات بتبقى اكبر من رئيس امريكا نفسه
و الرئيس مبيبقاش الا موظف بينفذ السياسه المحدده دى
و حسب شخصيته بيغير فى حاجات بسيطه مش اكتر
على العموم المفروض منستناش واحد منهم يبقى كويس
المفروض نختار لنفسنا احنا الكويس

شريف طلال يقول...

واللهى أنا شايف انها مش هتفرق
و ان السياسه الامريكيه محدده من قبل جهات بتبقى اكبر من رئيس امريكا نفسه
و الرئيس مبيبقاش الا موظف بينفذ السياسه المحدده دى
و حسب شخصيته بيغير فى حاجات بسيطه مش اكتر
على العموم المفروض منستناش واحد منهم يبقى كويس
المفروض نختار لنفسنا احنا الكويس

فرنسا هانم يقول...

مدونتك سكر
وانا اخدت لفه بالعجله بتاعتى فيها قبل ما اعلق
وضحكت على نداء الخروف اللى ابوه مات فى عيد الاضحى
هههههههههه
انا سعيده بتواجدى هنا
تفتكرى الرجل المسلم ده ممكن يعمل حاجه؟

الأستاذ يقول...

إيه ده إنتي شيلتي تعليقي ولا إيه؟
أنا فاكر إني علقت هنا أكيد
المهم
الله أعلم انا مش هتفرق أوي معايا يبقى مسلم ولا حتى يهودي
المهم إنه لا يؤذي العرب الودعاء
الطيبين المسالمين والمسلوبين والمستسلمين
وليسوا المسلمين
تحياتي

kikooooooooo يقول...

سلاموووووووووووو عليكووووووووو

أنا رجعت تاني حقيقة لأني افتكرت البوست اللي تحت هو الأولاني
طلع إن في بوست تاني فوقية وأنا ما خدتش بالي
بس انتي برضه اللي غلطانة المفروض كنت تنبهيني في ردك ع التعليق تحت
المهم نرجع للبوست

أنا حقيقة مش متفائل كالعادة لأن بصراحة ما بقاش في ثقة بينا وبينهم
وهما السبب في أزمة الثقة ديه

بس يا ريت ظني ما يبقاش في محله والراجل ده يكون قد الكلام اللي بيقوله

ياااااااااريت

كان معكم ..,
كيكوووووووووووووو

صحفية روشة يقول...

فى احدى المناظرات بين كلنيتون واوباما
ذكرت كلينتون نسب اوباما الى جد مسلم
انكره وكانه عار
لكن فى نفس الوقت لم يثار ضد المسلمين
لانه مش مستعد يخسر صوت مسلم امريكى واحد
اوباما مش الشيخ محمد اوباما