٢٠٠٧/٠٨/١٣

يا اهلا يا اهلا



اهلا بيكم في المدونة المتواضعة بتاعتي... منورين و الله
مبتجوش ليه كتير... سلموا... اشربوا شاي...أي حاجة كده
ده حتى الشاي على النار

بصراحة يا جماعة مضحكش عليكم دي اول مدونة اعملها في حياتي
يعني حلوة وحشة انتوا اللي هتدبسوا فيها.... استحملونى شوية

و بعدين دي مش هتبقى اي مدونة .... دي الكافيه بتاعي....يعني المشاريب كلها عليا لو عملت اي حاجة كده و لا
كده

و في الكافيه ده هقول كل حاجة....كل حاجة نفسكوا فيها هتلاقوها....يعني مش هحرمكوا من حاجة ابدا.... هتلاقوا كلام كبيير كده..... و كلام تاني مهيس
معلش بقى أصله كافيه....لازم نهيس برده

و طبعا لان فيه ديموقراطية في البلد...أقصد في الكافيه بتاعي....فاللي مش عاجبه كلامي ميجيش تاني
هو الكافيه بتاعي و عاوزين كمان تقولوا رأيكم....ايه الفوضى دي....الديمقراطية ليها أنياب....و أنا مش عاوزاكوا تتعوروا ....أصلكم غاليين عليا أوي....و بعدين أنا كمان عاوزة مصلحتكم...أصلكم لو اعترضوا على كلامي معناه انكم هتفكروا فيه....و التفكير متعب و انا مش عاوزاكوا تتعبوا خاااااااااااااااااااااالص....أنا عاوزاكوا تستريحوا كده مع كوباية شاي على حسابي....و اللي مبيشربوش ممكن ياخد نسكافيه...أظن مفيش دلع أكتر من كده اهه

هناك تعليق واحد:

About Me يقول...

يا اهلا يا اهلا بيكي يا موني
نورتي عالم المدونات بجد.....من زمان وانا كنت عايزك تعملي بلوج ليكي...بس قلت خليها تيجي من عندها احسن
:p
بس بجد اسم المدونة وفكرتها جامدة مووووووووووووت
وافتكري بقى ان اول تعليق كنت أنا
وأعوذ بالله من كلمة أنا
وعشان بس تكتر الجمايل هحطلك لنك في البلوج عندي
انا كده الموضوع خرج من ايدي
وبقى في ايدي التانية
:p
طب بقوللك ايه
ونبي اتنين سحلب سخنين على حسابك اصل الجو حر قوي